Ahad, 26 Oktober 2008

titik pertama

913am aku sms En Jahani buat info cuaca

230pm cuaca mula berubah, aku rasa bagaikan ada sedikit kecelaruan minda

300pm aku info kepada En Jahani cuaca masih ok dan En Jahani membalas info dengan mengatakan dia on the way

430pm seleasai solat asr aku menghidupkan jeep ku ke kebun limau menghabiskan sisa waktu sambil menunggu En Jahani

600pm En Jahani muncul bersama En Jeff dan En Zabri, kami terus berangkat ke lokasi

630pm Ujian Lokasi ke atas burung Layang-layang(walit) diadakan, aku puas! walaupun ada sedikit kekecewaan kerana waktu seolah-olah memburu aku

700pm kami bersolat jamaah di Surau CRR dan seteruskan berbincang panjang, banyak ilmu yang ku dapat dari ruang yang terhad ini

930 pm aku pulang ke rumah dengan harapan dan impian yang begitu tabah, yang dapat kuucapkan syukur pada Mu tuhan menemukan aku dengan mereka.

Terima kasih yang tidak terbayar dengan nilai kepada

En Jahani
En Jeff
En Zabri
P soh
dan
permata hati ku yg memberi aku kekuatan dan sokongan

Tiada ulasan: